sobota, 25 lipca 2009

Smazone boczniaki



Niedawno przywiozl moj maz z Polski boczniaki,ale nie byloby to nic nadzwyczajnego,gdyby nie byly to z domowej,a raczej piwnicznej hodowli u znajomych,swiezutenkie,po prostu marzenie,tak,ze nie wydziwialam,nie szukalam zadnego specjalnego przepisu,zeby je przyrzadzic,tylko po prostu je usmazylam tradycyjnie,tak jak to (mysle) wszyscy znaja.............

Skladniki :
  • boczniaki
  • 1-2 jajka
  • bulka tarta
  • sol,pieprz,olej do smazenia
Grzyby oczyscic szczoteczka z piasku czy resztek ziemi,poporcjowac odpowiednio.
Jajka porzadnie roztrzepac z sola i pieprzem,grzyby maczac w jajku,obtaczac w bulce i smazyc na zloto z obu stron na goracym tluszczu.
Podawac z pieczywem i salata czy surowka.

Smacznego :)

10 komentarzy:

kabamaiga pisze...

Wszyscy znają? Ja nie znam, chyba powinnam się wstydzić. Ale myślę, że pychotka, uwielbiam takie smaczki

Agata Chmielewska (Kurczak) pisze...

ja w tej postaci jadałam za młodu sowy (kanie), boczniaków nigdy nie miałam przyjemności jeść, no nie, raz na pizzy, ale to wiadomo... mało co czuć ;)

iis111 pisze...

Uwielbiam boczniaki. Szkoda tylko, ze tutaj sa takie drogie i tak malo ich w jednym opakowaniu;)

Sylvia F. pisze...

Mniam wyglądają smakowicie :) uwielbiam smażone boczniaki i kanie :)

atina pisze...

bardzo lubię taką wersję:)

Ewelina Majdak pisze...

No bardzo smieszne :P
Skad ja niby boczniaki mam miec he? :D
Pieczarki se usmaze :D

margot pisze...

jakbym miała fajną piwnice to bym hodowała boczniaki bo to z kurkami moje ulubione grzyby
Ja też tak najbardziej takie boczniaki tylko smażone

ewena pisze...

Wygladają jak smażone wachlarzyki:) Też bym zjadła takie...

Gosia pisze...

- kb - sorki,naprawde myslalam,ze to wszyscy znaja,ale jak nie znasz,to polecam przy okazji :))

- Aga - kanie tez tak jadamy,w sumie dosc podobnie smakuja :)

- iss - ja tutaj tez rzadko kupuje,bo wlasnie tyle ich,co kot naplakal,a cene swoja maja..

- Fiolunka - dzieki :)

- Atinko - bo to ,co najprostrze,to najczesciej najsmaczniejsze :))

- Poleczko - naprawde w tym waszym jukej nie ma boczniakow???oj nie wiedza,co dobre

- Margot - i ja mylslam o ich hodowli,czasem nawet w sprzedazy sa takie pakiety do hodowli boczniakow i pieczarek,moze sprobuje :)

- Ewenko - niooo,wygladaja fajnie :) i smakuja rowniez fajowo :)

olalala pisze...

Mniaaam ;)! Ależ pyszności! Uwielbiam wszelkie grzyby, a tym bardziej tak przyrządzone.