czwartek, 15 kwietnia 2010

Babka kokosowa z mango

Powolutku zycie powraca do jako-takiej normy,jesli mozna tak o tej sytuacji powiedziec.......W niemieckich mediach po weekendzie w ogole jest niewiele na temat sobotniej katastrofy i tym bardziej (moze i na szczescie) trwajacej w tej chwili calej tej bardzo niesmacznej atmosfery .......


Dla ciala i duszy upieklam na szybko bardzo pyszna babeczke,ktora moge tylko polecic do zjedzenia z filizanka dobrej herbaty lub kawki......



Skladniki na keksowke 30 cm:
  • 1 dojrzale mango
  • 250 g masla
  • 1 op. cukru waniliowego
  • szczypta soli
  • 200 g cukru
  • 4 jajka
  • 350 g maki
  • 1 op. proszku do pieczenia
  • 50 ml mleka
  • 3 lyzki likieru kokosowego
  • 50 g + 1-2 lyzki wiorkow kokosowych
  • cukier puder,platki kokosowe do dekoracji
Mango obrac i pokroic w kostke ,1/3 w nieco wieksza i odlozyc na bok do dekoracji.
Maslo utrzec z cukrem,cukrem waniliowym i sola,nastepnie nadal ucierajac dodawac po jednym jajku.Make wymieszac z proszkiem do pieczenia i na zmiane z mlekiem i likierem dodawac ucierajac do ciasta,na koncu wmieszac 50 g wiorkow kokosowych i drobno pokrojone mango.Foremke wysmarowac maslem i wysypac wiorkami kokosowymi,wlac ciasto i piec w uprzednio nagrzanym piekarniku (175°) ok. 60 minut. Wystudzic na kratce i przed podaniem posypac cukrem pudrem (ja zapomnialam) i udekorowac platkami kokosowymi i wiekszymi kostkami mango.

Smacznego :)

22 komentarze:

grazyna pisze...

Gosiu, wygląda przepysznie a smak sobie wyobrażam :)

gosiaa99 pisze...

Uwielbiam mango! Oj ta babeczka bardzo mi przypada do gustu :) Pozdrawiam

asieja pisze...

ja już dziś odcięłam się od mediów. nie mam telewizora, więc sprawa ułatwiona. gazet brak, radia nie włączam.

cudnie aromatyczna musi byc ta babka.
i te kawałeczki mango chętnie bym zjadła.

Majana pisze...

Wspaniale wygląda to ciasto, bardzo lubię mango, więc na pewno by mi smakowało:)
Podoba mi się bardzo.
Pozdrawiam:)

spencer pisze...

Jako zdeklarowany mango-maniak, stwierdzam, że babka jest cudna!! Wygląda strasznie apetycznie.. I ta pyszna dekoracja.. Mniami...

Ola pisze...

Nigdy w życiu jej nie zrobię, bo wsunę całą w sekundę i już po diecie :( Dawno nie widziałam czegoś tak pysznie wyglądającego. Pozdrawiam!

majka pisze...

Pyszna babeczka Gosiu :) Takie super pyszne ciacho na pewno kazdemu poprawiloby humor :))

Sciskam cieplo.

Gosia pisze...

Kokos..mango...lato:)

Ciacho wygląda na bardzo wilgotne i musi być pyszne:)

kabamaiga pisze...

Przepiękna babeczka i pewnie równie pyszna. Myślę, że to doskonałe "comfort food", którego nam teraz potrzeba.

Agata Chmielewska (Kurczak) pisze...

sama bym chętnie ją dzisiaj, teraz, spróbowała, daj kawałek ;)

Beata pisze...

Babka z mango! to ja poproszę!

Tilianara pisze...

Taka babeczka i to w dodatku na szybko to same plusy :)

Magoldie pisze...

To dobry sposob na ukojenie zmartwien ostatnich dni.
Babka wyglada bardzo aromatycznie:)

atina pisze...

Chętnie porwałabym kromeczkę:)

lo pisze...

Właśnie sobie uzmysłowiłam, że nie piekłam nigdy ciasta z mango. Dobrze, ze jesteś.

Dziwnograj pisze...

Mango to jeden z moich ulubionych owoców,ale najczęściej jadam go po prostu - na surowo :) Ciasto musi pysznie smakować. Na pewno szybko zniknęła

Bea pisze...

Gosiu, a gdzie Ty nam sie podziewasz?!? Mam nadzieje, ze wszystko w porzadku...?

A babka swietna, uwielbiam mango, do wszystkiego praktycznie :)

Pozdrawiam!

Gosia pisze...

Dziekuje za przemile komentarze i mam nadzieje,ze babka smakowala tym,ktorzy pokusili sie o wyprobowanie tego przepisu :) :)

Ivon pisze...

Ta babeczka wygląda jak poezja !!!

Just My Delicious pisze...

smakowity kąsek! :)

Marta pisze...

wygląda bardzo apetycznie ;) chętnie zjadłabym spory kawałek :D

zapraszam również na mojego bloga:

www.martagotuje.blog.spot.com

Ivon pisze...

Ale piękna !!! No cudna !!!