poniedziałek, 15 marca 2010

Mini-tortille z kurczakiem,mango i curry



Ostatnio zajadamy sie mango,niby nic nowego,bo moja rodzinka jest generalnie zwolennikiem tych owocow,ale ostatnio udaje mi sie w jednym sklepie (Kaisers) dostac za kazdym razem cudownie dojrzale mango,chwilke wystarczy schlodzic,obrac,pokroic i normalnie...........miod-malina........rozplywa sie w ustach......
Przedwczoraj kupilam trzy sztuki i jedno dzis wykorzystalam do zrobienia fajnej i lekkiej kolacji......

Skladniki na 4 porcje:
  • 4 tortille
  • 300 g piersi z kurczaka
  • 1 mango
  • 1 strak zoltej lub czerwonej papryki
  • 3 galazki miety *
  • 150 g naturalnego jogurtu
  • 3 lyzeczki ostrego curry **
  • sol,pieprz.oliwa do smazenia
Mieso oplukac,osuszyc i pokroic w paseczki.Mango obrac i pokroic w kosteczke,odstawic na bok,podobnie papryke. Jogurt wymieszac z 2 lyzeczkami curry,sola,pieprzem i posiekana mieta.Rozgrzac oliwe na patelni i obsmazyc 3-4 minuty przyprawiajac sola,pieprzem i reszta curry.
Tortille posmarowac jogurtem,rozlozyc porcje miesa,mango i papryki,zwinac dosc ciasno i pokroic na 2-3 cm kawalki,mozna spiac wykalaczkami.



* ja niestety zapomnialam kupic miete :( i dodalam swoja niesmiertelnie ulubiona rukole,ale nie omieszkam wyprobowac tego z dodatkiem miety

** mozna oczywiscie dac lagodne curry i nieco mniej,jesli ktos nie lubi zbyt intensywnego smaku curry




Smacznego :)

24 komentarze:

Ola pisze...

fenomenalne są te tortille! mój Łasuch będzie w niebie jak je zrobię, a zrobię na pewno. Zauważyłam u Ciebie mnóstwo ciekawych przepisów, więc pozwalam sobie dodać do obserwowanych, aby wpadać i podziwiać nowości. Pozdrawiam! :]

Majana pisze...

Pysznie wyglądają te tortille!
A mango bardzo ,bardzo lubię:)
Pozdraiwam ciepło:)
Majana

Mafilka pisze...

Dobre, dojrzałe mango to bym sobie zjadła z przyjemnością :)
Bardzo smaczna kolacja :)

gosiaa99 pisze...

O jakie pyszności! mniam Uwielbiam takie dania . Bardzo apetycznie wyglądają

grumko pisze...

Bez dwóch zdań to musi być pyszne!
Pozdrawiam;-)

spencer pisze...

Widzę, że tutaj wiosna zagościła na dobre.. Takie kolorowe, słoneczne te tortille. Połączenie mango i kurczaka musi być pyszne.. Spróbuję!! Pozdrawiam

Gosia pisze...

Olu dziekuje za odwiedzinki i ciesze sie,ze Ci sie podoba u mnie,zapraszam i pozdrawiam :):)

Majanko dziekuje slicznie :)
Ja mango dopiero niedawno tak naprawde polubilam

Mafilko dziekuje :)

Gosiu dziekuje pieknie i polecam :)

Grumko ....oj,bylo......

Spencer dziekuje,polecam i pozdrawiam :)

Monika. L pisze...

Jedzonko dla mnie jak marzenie. Uwielbiam takie tortille.
A wiesz u nas w sobotę było sushi, mój M. robił, też lubię :)))

buziak
M.

asieja pisze...

zazdroszczę takiej pysznie kolorowej kolacji :-)

Szarlotek pisze...

Mango w połaczeniu z selerem naciowym za mna chodzi od kilku dni :) Na razie podgryzam seler , bo mango nie wpadło mi w pobliskim sklepie w ręce a na większe zakupy nie mam ochoty, bo ciągle jak nie śnieg to błoto:( Wyczekuję wiosny i słoneczka:)A zaprezentowane danie wyglada rewelacyjnie :) Pozdrawiam !

grazyna pisze...

Gosiu, jakie to pyszne ! Notuję przepis i pozdrawiam mimo wszystko wiosennie :)

Dziwnograj pisze...

O tortille u mnie w domu też są bardzo lubiane chociaż w tej formie jeszcze ich nie jadłam :) Zazwyczaj podajemy je do gulaszu meksykańskiego. Spróbuje i tak :))

Ewelina Majdak pisze...

Witaj Gosiu. I ja lubię mango, ale masz rację tylko to najbardziej dojrzałe jest smaczne :)
Fajny pomysł. I jako przekąska na imprezę dla znajomych i dla siebie na samotny wieczór :)

:*

magda k. pisze...

super przepis, lubie tortille, ale z owocami jeszcze nie próbowałam :)
pozdrawiam

majka pisze...

No to ja wpadne nastepnym razem na taka pyszna kolacje :)) Mango lubie wiec na pewno bedzie mi smakowalo :))

P.S. Przyniose winko :)))))))

Waniliowa Chmurka pisze...

Mniam mniam:)
Co za pysznościowe:)

lo pisze...

Bardzo podoba mi się ten przepis. Chętnie wypróbuję. Lubię połączenie drobiu i owoców. Pozdrawiam serdecznie.

Monika pisze...

uwielbiam mango, na pewno wypróbuję Twoją wersję tortilli. może nawet jutro ;)) pozdrawiam ciepełko .

Ania Włodarczyk vel Truskawka pisze...

Bardzo mi się podoba to danie. Fajne jako przystawka. Na obiad też bym zjadła :)

macierzanka pisze...

Oj wygląda smakowicie! i tak ładnie. Mój mąż właśnie zagląda mi przez ramie i mówi, że zapisuje się u Ciebie na kawałeczek. Obydwoje lubimy takie lekkie kolacyjki :) z lampką wina np. ...

Majana pisze...

Gosiu zyczę CI wspaniałych Swiat Wielkanocnych :***

viridianka pisze...

Gosiu wszystkiego dobrego, dużo radości i uśmiechu, pięknej pogody i samych wspaniałych chwil ;*
Wesołego Alleluja!

atina pisze...

Zdrowych , spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych!

Gosia pisze...

dziekuje za mile komentarze i milusie odwiedzinki :):)